mamma och gammalt.....

Idag!! En SJUKT varm dag, har varit 20 plus. Jag va ut på en skritt tur med josefin. Vi klättrade och gick i skog så de fick lyfta på fötterna. Helt sjukt bra. Pilo blev svettig, han har ju bara gått på raka grusvägar och släpat fötterna efter sig. nu fick han verkligen se till att lyfta på fötterna. Va taggad han blir och va kul han tycker de är! Helt sjukt underbart. Visa josefin lite skogs vägar så hon kan rida där med han sen =)
De blev dusch för både tindur och pilo =)



Sen åkte jag till mamma, Niclas har på börjat med hennes altan idag. De ska bli en större, bättre. 2 av mina bröder va där med, lika uppkäftig som vanligt =)




gick upp på vinden för å kolla om mamma hade smått kläder sen vi va små, hittade lite, de mesta va mina kläder sen jag va liten, men lite pojk kläder med. Sen lite lakan och snuttefilt sen mamma va liten. Snutte filten är den första bilden =) visst, de är inte speciellt skit snygga, men tycker själv de är lite kul att mitt barn ska få ha de kläder man själv använt eller mina bröder haft =)






hittade oxå denna som min MORMOR fick när hon va 3 månader gammal av sin pappa...så den är väldigt gammal!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fint att kunna använda kläder och annat som en själv och ens syskon haft! Mina grejer är alltför slitna för att använda till min dotter då jag har 6 st småsyskon :-(

2011-04-24 @ 23:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0