måndags dag...

ja men idag har Niclas varit hos mamma å hållt på med altan, medans jag har varit i stallet å myst. Ridit Pilo i skog och sandtag med Hanna. Han verkar må så mkt bättre nu, när jag tog ut han så travade han till å med en bit till hagen =) jag har smörjt mina sadlar och tagit hem alla schabrak och vojlockar så jag kan tvätta de, måste nog köpa med nya sånna, hade alldeles för lite upptäckte ja =) blir smörjning av träns på onsdag tror ja.
När jag skulle ge pilo godiset när jag hade hoppat upp på han så bet han mig i fingret istället, eller jag stoppa väl in fingret för mkt så han tog en tugga av mig istället, blödde hela rid turen och när jag kom tillbaka hade de torkat och de såg värre ut än va de va. Men de lossna en skinn bit faktist.



fick ett mms av Niclas....duktig min man e...<3


Kommentarer
Postat av: Mari

Stackars finger :( Håll koll på det så det inte blir nån inflammation.

Ja han är skitduktig din gobbe!

2011-04-26 @ 05:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0