onsdag, en härlig dag!

giis haan e söt han!! lille fläsk killen min <3 lill snuppen!


idag har jag tvättat min bil invändigt. DE va skönt, så nu är den fin innuti. Men ser för jävlig ut utanpå, så de är nästa projekt. Men blir nog inte idag. Kanske till helgen eller en mulen dag =) 

Jag hittade en skit söt tröja uppe på vinden. Frågade Niclas om de va hans son. Och han sa att hans mamma stickat den åt han. Den kommer användas, men försiktigt, vill inte att ett sånt fint minne ska gå sönder... <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där tröjan har min mamma stickat till <Kevin o den ska tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!! Va fan håller ni påmed egentligen??

2011-04-15 @ 14:22:20
Postat av: Anonym

Sno Kevins ägodelar du GÖR DET!!!!!!!!!!!!!!! Fler av hans grejer ni gjort till era??!!

2011-04-15 @ 14:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0