ont ont..

Igår när jag red så hade jag ont i magen hela tiden. De trycker till så mkt på piss blåsan att man får verk! Fett obekvämt.
När jag kom hem fick jag ont precis hela magen och del av ryggen, svanken. Gick å la mig vid halv 11 med smärta. Vaknade mitt i natten och tog en värme kudde och la runt magen, då somna jag gott. De va skönt med lite värme.
Idag är de mkt bättre, känner inte av nått... Niclas sa att de va typ foglossning. Jag tror han ljuger! =)

de sparkas som tuuuusan i m magen, undrar vad han håller på med, lever livet där inne =)

Ska få tillbaka på skatten, 6000 kronor, de kommer alltid behövligt, får 21 000 från semester kassan med. Skönt de. Bara till å sätta in på sparkontot de =)

så här liten är en bäbis i v23....tycker den ser stor ut ändå ja... föds de nu kan de överleva av special hjälp.



Hon som rider Pilo nu är sååå sugen på köpa han, hon har inge jobb nu men ska väl få sommarjobb...what to do??

Kommentarer
Postat av: carita

Blir han kvar på Hällsätter då om hon köper honom?

2011-04-03 @ 19:16:03
Postat av: Jeanette

Ha ha nä någon travare kommer hon aldrig bli. Hon är ju en paint/quarter. Så kommer bli ridhäst/western/kanske körhäst. :-D

2011-04-04 @ 11:30:39
URL: http://besten.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag har oxå ont i nedre delen av magen ganska ofta. Å om jag böjer mig ner Å ska ta upp nå från golvet gör de oxå ont :p

Det där bellybelt hjälper lite mot min onda svank. Mamma byxor har ju sånt inbyggt, men jag använder ju mina vanliga kläder å köpte sånt där för ryggen som sagt var.

Haha ja jag kom inte på något bra aprilskämt i år! Ja det räcker nog med en åt gången! :)



Jasså fick ni pojk på testet? Vi fick ju tjej ;) haha!

Tycker de e lång väntan på å gå till bm. På alla ställen så står det att man ska gå runt v. 20.

Är ju veckor kvar innan man ska dit. Vilken bm har du förresten?

2011-04-04 @ 15:50:42
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Skrev till dig om bellybelt på fejjan.

Oki är hon bra? Har en annan vi, men bara träffat henne en gång en :)

Ska ringa å boka tid imorn ja med å höra lite över järntillskott å så.

2011-04-04 @ 19:14:42
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0