otrolig daaag!

en helt oooooooooootroligt underbar dag =)
I morse bestämde jag att Niclas skulle hänga med mig och pilo i skogen. Att han skulle gå med oss, han har sagt att han vill springa och gå i skogen istället för gym, så vi gick på små stigar och i sandtaget. Pilo blev riktigt taggad och såg väldigt nöjd ut av att få göra nå nytta. Han blev faktiskt svettig av att bara skritta, varmt idag, varit runt 20 plus! Underbart att kunna gå små stigar igen =)
Sen fick vi för oss att gå och käka plankstek på 49.an, himla gott de där!! mmm
Min bil fixade Niclas med igår, den är ny tvättad i klädseln invändigt, mycket fint!! sen tvätta han utvändigt med!! Snygg bil!! Nu är de bara den spräckta fram rutan som ska bytas på onsdag sen ska den ut på försäljning :P
Nu håller min man på att fixar v 70 in så vi har nått att åka i :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0