party i magen...

Tindur skötte sig såååå himla bra på lektion igår, bortsett från några bock språng i gallopen =)
Får massa beröm av ridläraren som är så förvånad att han verkar va så lättlärd och smart häst. Hon tyckte jag skulle tävla lite smått i dressyr, haha jag tävla?? nej va. Men hade nån annan vela gjort nå klubb tävling med han så hade de varit lugnt =) Han är så duktig min lilla fis, och han är smart, ibland undrar jag om de är han som lär mig rida =)
Vakna halv 5 i morse och har inte kunna somna om, de har varit full party i magen och han sparkar så mkt att jag tror han kommer ut när som helst, de är inte en lugn stund! Trött är jag, men bara till att gå upp och dra mig till stallet.
Tänkte jag skulle byta hage på pilo, så han får gå med nordsvenskar och massa andra roliga blandningar av hästar, ska prata med stallägaren. Där kommer han kunna springa av sig mer så han inte blir så fet som han är nu...och kommer kunna sysselsätta sig mer än bara äta! Ska kolla om de funkar, hade varit kanon, de är en hingst där som är väldigt kaxig som jag oroar mig för, men de ska väl gå rätt bra de med, å ha en häst som verkligen sätter alla på plats =)
we will se. jaja, nu är jag less på partyt i magen å åker å gör nått istället =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är en tjänst man kan lägga tillom man bloggar på wordpress. Jättefiffigt när folk säger att dom "inte läser" min blogg, å ja ser att de gör de! HIHI :)

2011-04-20 @ 13:02:49
URL: http://lovelylittleheartbeats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0