sucka....

de har funderats och funderats.....
kanske jag lärt mig av mina misstag, kanske jag ska tänka på vad jag skriver....
Jag håller faktiskt lite med Annie, att de är MIN blogg, de är JAG som skriver av mig hur och vad jag tycker.....
jag vet att jag kan va jävligt bitchig och säga som jag tycker och många gillar de, många hatar de....
okay, hata eller älska mig....
egentligen känns de lite som jag smiter igen från problem....*suck* varför inte bara ta itu med de....?? för att jag aldrig gör de.... jag kanske kan skaffa en annan blogg där jag får skriva av mig =) hmmm, ja de låter bra =)=)
om inte annat så har jag en dagbok liggandes hemma =)
Pratade med Niclas och han tyckte oxå de va synd att lösen skydda de, han tyckte hellre jag skulle stå för de jag skrev. Ja men får väl göra de då =)

Tindur pojken gick bra på lektion, psyka lite och sparka bakut några gånger i gallopen =) sötast!!

Kommentarer
Postat av: Mami

Det brukar vara samma på alla bloggar. Av 100 st är det tre som blir förbannade. Skriv vad du vill, det är din blogg, men tänk dig för när du skriver om de som står dig närmast. Alla behöver inte veta allt om allting.

2011-04-13 @ 03:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0