gått in i v 24

Gått in i vecka 24 idag. Mår toppen =)
Idag har de fixas lite mer hagarna i stallet, varit lite strul med hästar som kommit mellan hagarna. Men de fixa min man idag =)
Jag red Pilo ,med barbacka jord. gick KANON!! har inte mått bättre. Fick inge ont i ryggen och mår helt kanon i min kropp.
Va till mamma å fika lite för uffe hade fyllt år. Hon ville så gärna känna sparkar i magen, men lillen sov och va inte alls sugen på sparka!
På vägen hem åkte vi till stallet eftersom jag skulle linda Pilo, fett dålig stämning i stallet. LOVE it...hmmm. 
 
På vägen hem stanna vi till på ica och handla lite, jag höjde radion och sjöng med. Happy happy =) Niclas drog upp jackan å skämdes lite :P 


Min vackra ståtliga hingst <3





min gris till katt är störd han...synd att de blev så suddiga men han har en rolig stil :P (ligger i mitt knä han!)





Kommentarer
Postat av: Emilia

Är Pilo hingst? det visste jag inte :)

2011-04-11 @ 14:10:32
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0