roligt när de rör sig...

tycker de är roligt när hela magen rör sig när han sparkar. Han sparkar väldigt ofta nu för tiden. Men vet när han han är vaken iaf. Blir säkert en liten damp kille som både jag å Niclas är =)
Tycker fortfarande att de är en läskig känsla när han vänder sig i magen och overkligt med sparkar. Tänk å ha en annan människa i magen?? Creepy!
Namnet som de verkar bli är Karl Thias Berg =) Karl efter niclas farfar, Thias för att de är så fint =) jag tror de är bra, vi båda är överrens iaf, men man vet inte om de ser ut å va nå annat namn på livet när han kommer ut =)
nu ska jag på banken med min man och fixa en pengar inför de ev köp i morgon av bil. Hoppas han inte sålt den, för vi är väldigt taggade på den bilen! Så fiiin!

Sen efter de blir de ridtur med Erika och Hanna. Kanske martina, härligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0