va en sväng te stalle...

va en sväng te stallet idag å red Tindur med Erika, hon tog krutov, allt gick bra. Magen min har krånlga mkt idag, haft massa ont i mage och rygg, Thias har legat långt nere och tryckt på.
Babe tog hand om mig och lagade mat nyss, han är sååå sjukt duktig på laga mat!!
De börjar bli lerigt i hagen, de är VÅR, dags å köpa gummi stövlar =)


Pilo va inte glad att få stå å vänta när jag Tog in bara Tindur, han ville med han med!


Ja men då går man in i v23 idag, shit va fort de går. Hoppas jag kan rida ett bra tag till!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Gud, vad fort det går! Finfina magen å! :)

2011-04-03 @ 14:11:08
URL: http://josefinholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0