western sadel...

Tindur fick prova en sadel som vi syskon hade som liten. Måsta prova om den passa och de gjorde den, nu ska jag bara lämna in den till sko makaren för ena stiglädret är trasigt. Men va fin han blev =)
lite dåliga bilder bara...
Som sagt detta är en BARN sadel, finns inte en enda vuxen som får plats i den, den ska vara liten och inte sitta perfekt =) tanken va att barn ska kunna rida på min häst med denna söta sadel. Mina barn så småningom! :D kan va lite otydlig ibland :D





(fick kommentaren att den såg liten ut och ja, ska den passa på en a-ponny så klart den är liten. Bryr mig inte i om  den sitter jätte bra eftersom ett litet barn ska använda den i en kvart typ, då spelar de ingen roll hur den sitter :P utan att barnet sitter kvar =) jag testa för att se om jorden gick runt på honom bara, inte pass formen och hur den sitter på han :P de e ovesentligt )

Kommentarer
Postat av: Enma

Den ser dock lite liten ut också ligger den för långt fram :-(

2011-04-24 @ 23:40:38
Postat av: Mari

Blir bra att sitta i för lilla bäsen :)

2011-04-25 @ 04:52:01
Postat av: kattis

ja den är ju till en a-ponny så klart den är liten, men har inge planer på använda den längre turer så den skadar knapast min häst =)

2011-04-25 @ 11:16:32
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaha jag fattade inte att det var en barnsadel, då är det ju en jätte bra sadel att kunna hålla i sig i :-)

2011-04-25 @ 14:10:54
Postat av: kattis

hehe, ne jag kanske va lite otydlig med de, hehe trodde andra kunde läsa tankar ibland :D men som sagt då är den jätte bra, själv hade jag aldrig ridigt i en sadel som sitter som skit, därför jag tog dit en sadel provare som valde Tindurs andra sadel :P

2011-04-25 @ 16:47:17
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0