besök hos pappa...

Ja, ni som känner mig vet kanske att jag inte har speciell kontakt med min pappa. Sist jag hälsa på honom va för typ 8 år sen. Så de händer inte varje dag. Han har väl inte varit den bästa pappan om man säger så. Men inget jag tänker gå in på.
Åkte iaf dit idag. Han bjöd på mat och vi fick en present, en fleece overall till vintern, ett par byxor och en body till Thias...snällt ju =) längesen man fick nått från han, fast nu va de vissligen hans fru som köpt de.
Iaf så va han nästan överdrivligt trevlig, men de va kul å prata gamla minnen och se likheten mellan oss. Är faktist lite lik han på vissa grejer....känns bra å kunna förlåta å gå vidare i livet =)
Fick en kram när vi åkte och han sa att han tyckte de va så roligt att vi kunde komma...de kommer bli fler gånger dit. Vore kul å lära känna min riktiga far för en gångs skull =)


Karin å pappa




söt kille <3


Han är så snäll å bada vackrast!! =)


Kommentarer
Postat av: elfina

va kul att ni träffades. försök håll lite kontakt med pappsen. jag vet hur det är att inte ha någon kontakt med en förälder. men just för thias skull nu. bättre att ha lite kontakt än ingen alls ♥

2011-08-20 @ 22:13:50
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vid travbanan i bergsåker i sundsvall. jag ska då må väldigt dåligt om jag ska va hemma från hudikmarknaden! Skulle den vara nu skulle jag ränna där alla 3 dagar haha! Jag hoppas jag får må ganska bra då!

2011-08-20 @ 22:46:35
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0