Dolly Parton

Hej. Mitt namn är Dolly Parton och jag har gegantiska tuttar!!
Ja jag kan ju inte säga att dom blir mindre! Men sånt man får ta, skönt sen när man ska operera mindre, va lyklig jag kommer va =) wee! Men kommer ju dröja några år vissligen.
Ja igår va vi på BB och kollade grabben. Hade gått ner lite men de va inte 10% men nära på. Han har ätit dåligt och är mkt trött. Igår satt jag å riktigt tvinga i han tutte. Hand mjölka för att han skulle få i sig. Stackarn har ju ont i magen så förstår om de är jobbigt. Vi ska tillbaka nu till BB för å kolla vikten på han igen å se om han gått upp. Borde han väl gjort. Men tror inte han äter tillräckligt så ska nog hyra pump av dom ett tag tills han blivit stark nog å äta tillräckligt.
I går gjorde jag nr 2...jag kan säga att de är fan inte skönt om man är gick sönder så pass mycket som jag gjorde...men de fick man plågas igenom för sötisen som kom till världen. :P

 

Kommentarer
Postat av: thess

<3

2011-08-09 @ 11:19:48
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Postat av: carita

Såå jäkla typiskt att man spricker sönder som en tok när förlossningen är så pass snabb som din var! =/ Fast, du läker ju ihop så småningom! =)

2011-08-09 @ 13:18:52
Postat av: Carro

Ja du hade ju stora tuttar från början också din stackare... Men dom kommer ju krypa lite efter du ammat färdigt, men kanske inte tillräckligt :P

Jag känner mej som dollyparton också för ja hade inte stora å nu har ja bomber :P

Urs, min kompis hon sprack tvärs över ena blygläppen för hennes son kom så fort hon hann ju knappt mer än att få värkar och åka in så flög han ut.. Men när hon kommit hem så sprack stygnen upp å hon sa de att de gjorde så fruktansvärt ont för dom gjorde inte något åt de utan sa att de läker själv så hon kunde knappt kissa :S Urs hoppas inte jag spricker iaf. Jag har bestämt mej för att pröva akupunktur så vi får väl se hur det går :=)

2011-08-09 @ 18:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0