idag BM

Jo men lite trött på hans rumpa som tryckt mot mitt revben i typ 3 månader är jag väl. Sen att han börjat sparka på andra mitt revben är underbart. Kan liksom inte riktigt sitta riktigt utan att de ser helt galet ut. Mina boobs värker med, han sparkar precis lika galet som förr.
 Idag ska vi till BM, kolla hur fet man blitt, haha, nu vill jag inte gå upp nå mer.
Man brukar kunna gämföra lite hur familjen/släkt fått barn, har de fått tidigare är risken att man själv får tidigare. Mamma fick min äldsta bror 3 veckor för tidigt...MEN hon och alla andra tjejer i min släkt har en sjukdom som heter Ehlers syndrom, eftersom jag inte har de är de svårt å gämföra. Igår kom jag å Niclas fram till att han kommer i mitten av nästa vecka....vi har bokat han då iaf :D 
Välkommen skitunge!! =)


24 juli - Hanna Rask
26 juli - Niclas

29 juli - Annie
29 juli - Carita
30 juli - Anna Mattson
30 juli - Therese Hammarström
31 juli - Mamma (hennes födelsedag)
1 augusti - Elfina
2 augusti - Julia
3 augusti - Jossan Holmberg
3 augusti - Sara Kjaernes
4 augusti - Carro
5 augusti - Pilla P
6 augusti - EmmisEmmis
8 augusti - Sofie (Natalie & Matildas mamma)
9 augusti - Emma (Glimmie)
10 augusti - Pilla P
11-14 augusti - Theres Hanning
16 augusti - Nattis

BF- 6 augusti
 (egentligen borde HANNA stå överallt för hon är den som tjatar mest!) :P



mys damp katten som kräver mer uppmärksamhet än ett barn!


Är i vecka 40 nu (39+3) Alla bilder ser lika ut....så skapligt kul å lägga ut de, men I do it anyway!

har legat ner, därför så skrynklig, blir de på en gång =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jo jag har varit svullen nu de sista veckorna faktiskt. Samlat vätska lite här å där. Men träffat å sett dom som har det mkt värre :P Så jag överlever! :)

Har aldrig fått en spark under hela graviditeten mot revbenet?! De enda som är läskigt ibland är spark mot kissblåsan å förr när bebis höll på å fixera sig då det kändes massa i ljumskarna. Men annars gör bebis mig inte illa, en lugn liten krabat på insidan iaf! Kan hoppas de fortsätter på utsidan!

Har oxå hört att man kan kolla hur stor bebis man får, genom o kolla hur stor man själv var. Men de e nog bara en önskedröm för mig, då jag bara vägde 2600 ;)

2011-08-03 @ 17:22:08
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Jossan

Gud, vad spännande! Du har fortfarande huuur fin mage som helst!

2011-08-03 @ 17:26:21
URL: http://josefinholmberg.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Jag kan då sitta hur som helst än så länge jag :) hihi!

Har en bekant som bara gick upp 6 kg under grav. och magen slutade växa väldigt tidigt.(så hon låg långt under kurvan) Så det blev 2 st tillväxt ultraljud och de sa att de skulle bli en liten bebis på under 3 kg, ut kom det en på 4 kg ;)

2011-08-04 @ 00:15:40
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0