igår gjorde jag inget....

Igår va jag i prencip hemma. Tog cykeln till ica och handla lite, sen kom Niclas och vi åkte å bestälde mer grejer till häst släpet, de lilla som fattas. Sen bar de iväg till mamma och kolla på ett bygge min äldsta bror håller på fixa =) tjusigt! Sen blev de en tur till Niclas jobb å bytte fälgar på bilen, Niclas hade varit uppe igår natt och hämtat ett par från en kille som åkte från ö-vik ner till arlanda mitt i natten. Fick dom billigt, och hemkörd :P
Men när vi skulle hämta ut pengar i automaten så spotta den ut bara hundra lappar, tänk dig 4 tusen i BARA hundra lappar, fatta hur många hundra lappar de e??!! :P


before and after...


en liiiten skillnad på fram å bak??



Idag ska jag en sväng ner till sko makaren. Tanka bilen, sen till Mo och kolla om mina hästar sköter sig på lägret, sen tänkte jag fan dammsuga bilen, bra å få de gjort innan bäbbe bestämmer sig för å komma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0