lastning med pilo...

Inatt har han varit duktig på sovit iaf. Gav han ersättning typ 10 och vi la han 11. Sov till 3. Amma då, sen gav han lite mer ersättning kl 5. Sen har han stånka och vakna till å från till typ 10 då vi gick upp. De blir många gånger man få gå upp, men de är väl sånt man får ta så här i början antar jag. Han låter så mycket när han sover att man ofta vaknar..
Igår skulle jag hjälpa Josefin å lasta Pilo till lektion. Va första gången och hon va osäker. Men han va sååå himla duktig även fast vi lasta han sist för ett år sen. Han gick raka vägen in med lite mat sen fick man va snabb å stänga långa bakbommen. Efter de va de inge problem alls =) han åkte som en gud där bak. Sen när vi kom fram så öppnade vi där fram så han kunde gå ut där, i lugn å ro gick han ut. Helt kanon med front urlastare. Min lilla sötis <3<3 så nästa gång kan hon lasta han själv =) Han gick oxå bra på lektion. Josefin rider han kanon på hackamore, han har blivit betydligt bättre i galoppen med. Så kul!!
I helgen ska jag börja rida :D då har de gått 3 veckor sen förlossningen. Känner mig redo NU men ska vänta till helgen då Maria skulle bort =)




vackra med hack =)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Gud så söt han är !!

2011-08-24 @ 20:34:48
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/
Postat av: Annika

Saknar honom grymt!!Ser jättefin ut:-)

2011-08-25 @ 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0