ont i magen, borttappade grejer...

De har blivit slappa dagar för mig. Haft ont i magen i 2 dagar till å från. Känns lite som "träningsvärk" i mitten av magen. Gör jävla ont ibland så har tagit de lugnt.
 Igår följde jag med till stallet då Niclas skulle leka lite med min transport. Han fixade gas dämpare på luckan fram och en hel bakbom bak så hästen kan stå brett =) Han är den bästa min man <3 men han är inte alltid smart, han la mobilen och korthållaren i all hast på bil taket när han bytte om. Sen åkte vi iväg....kan säga att han kom på de när vi kom hem. Så vi åkte å leta grejerna efter vägen. Hittade en total misshandlad överkörd mobil, inget va typ helt. Men glad att vi hittade den så alla bilder fanns kvar i minneskortet iaf. kontantkortet vägrade funka iaf så har beställt nytt nu. Så han har ett tillfälligt nummer nu....
hittade dock inte kort hållaren, så körkort och kontokort fattas. Ska ringa polisen idag å kolla om de fått in nå.



fin hemma gjort hel bakbom...

ser nästan ut som ett proffs gjort de :P




vilken sida ligger han på??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0