ont i rövva....

Nee, nu har jag börjat fått skavsår i röv å puppa för dessa sablans bindor. Ont i arslet har jag med. Hitta en frän sitt-ring på loppis idag, tror iaf att de va en sitt ring =) den känns AWSOME!!! Lovely! Men har börja smörjt in mig bak med Idomin salva. De funkar hyfsat. Har iaf skitit 2 gånger, de är ungefär som sten! Och de gör jävla ont, men börjat läka ganska bra nu så de e nice.
Igår så trodde jag att jag skulle bli galen. Skitungen ville verkligen inte sova. Jag tänkte att jag skulle lägga mig tidigt typ 21 tiden. Han vakna, ammades, klar, vakna, amma, vakna amma, jaa så höll han på till halv ett, då vi konstatera att han inte alls sög mjölk på tutten, utan tutta lite bara. Då fick han börja med napp, kanske lite tidigt inte vet jag, men då blev han lugnare och kunde sova bättre.
Idag har de gått bättre, han är fortfarande en lugn kille som inte skriker speciellt mycket.
Har ett problem...va tusan ska jag göra med min läckande extra tutte som jag har?? Sen mitt andra problem, fått ont i huvudet ofta sista tiden...speciellt när jag ammar, nån som känner igen de???




han behöver nog använda den här...


Kommentarer
Postat av: thess

Olivolja eller intim salva från apoteket mot puppan om du är ostabil där, det är naaaajs :D

2011-08-11 @ 20:05:01
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis till den otroligt söta grabben =)Drick MASSA MASSA vatten!! Hur viktigt som helst när du ammar!! Kram Marie

2011-08-11 @ 20:13:45
URL: http://trustinmyinstinct.blogger.com
Postat av: Fia

Grattis till grabben! Tänkte ge dig ett tips så att det är lättare att göra number two:). Om du tar en blöt handduk och håller den mot mellangården när du bajsar så brukar det gå lättare och det gör inte lika ont. Hoppas det funkar!

2011-08-11 @ 22:19:45
Postat av: Anonym

Grattis till grabben! Tänkte ge dig ett tips så att det är lättare att göra number two:). Om du tar en blöt handduk och håller den mot mellangården när du bajsar så brukar det gå lättare och det gör inte lika ont. Hoppas det funkar!

2011-08-11 @ 22:30:57
Postat av: elfina

hej gumman.



Jag minns första nr två besöken efter, äsch! jag är frisåråkig precis som du. Jag början från början!!



Jag minns när jag skulle skita efter förlossningen, det gick fan knappt. trodde dem hade sytt mig för mycket, så korvarna verkligen inte kunde ta sig ut. hårt som sten, precis som du säger. AAAJ



men du, nu måste du lyssna på mig. ANVÄND INTE SITTRING. dem varnade mig på förlossningen. dem sa, det är lika bra att halvsitta och sakta öva på att faktiskt sitta rakt upp så fort som möjligt. annars får du hemorojder och det ska göra ap ont. man läker snabbare om man försöker småsitta. jag gjorde det och det va inte kul, men det gick FORT över då=)



japp, ont i huvudet = drick MKT VATTEN

köp små kuddar på apoteket och lägg i bh:n så får det läcka bäst det vill.



Jag är inte avundsjuk. Jag slapp amningen.

lika bra att jag inte hade någon mjölkproduktion, för jag va inte sugen på det iaf. (har ovanligt ömma bröst och vårtor över lag)

min nelly går verkligen som en mat och sovklocka. var fjärde timme är det dags! lätt att planera dagarna ♥



kram

2011-08-12 @ 00:37:04
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Frida Bladin

Hej och jätte grattis :) Mjölken i den andra tutten kommer säkerligen rinna till varje gåntg du ammar, så var de för mig, de lägger sig efter nån månad då mjölken är anpassad till hur myckewt barnewt behöver :) Amningskupor är ju suvvo :)

2011-08-12 @ 09:16:11
Postat av: Nattis

när jag ammade, så fick jag oxå ont i huvudet och kände mej illa mående och vela dricka vatten hela tiden.. men det hjälpte :)

2011-08-12 @ 11:40:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie

Yeapp! Vatten is THE SHIT!! ;)

2011-08-12 @ 19:01:58
URL: http://trustinmyinstinct.blogger.com
Postat av: Ida

Åh, det lät inte kul! Hoppas det blir bättre fort!

Bilden på gizmo i babygymmet är ADORABLE!

2011-08-14 @ 19:04:35
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: carita

hahaha jaa katta ser ut att behöva träna lite! =)

2011-08-14 @ 20:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0