red Tindur, va hos mamma...

Red över Tindur till granngården med Josefin och Pilo igår. Dom ska ha de på läger tills på lördag. Jag hoppas allt går bra och att jag får tillbaka en kanske mer utbildad häst. Dom ska tydligen vara rätt bra tjejer som skulle va med. Mina pållar får käka hö en vecka, de kan dom gått ha som har gått på gräs sen maj =)
Känns som Tindur är så långt bort även fast han bara är i gården brevid =) Red han dit utan sadel och bara med grimma, måste ju vara den ända hög gravida som skulle kunna göra nått sånt =) Min foder tjej Maria ska hämta han på lördag så slipper jah, de är fölossningsdatum då :P

Åkte till mamma för hon fyllde år. Men åkte hem ganska tidigt för fick så ont i magen och ryggen. De tryckte verkligen på överallt. Men efter lite sömn försvann de. Nu på morgon känner jag de igen. ont i magen. Niclas sov dåligt i natt för trodde vi skulle in, mamma med. Men nopp, still here =)
Som sagt, ingen aning när han vill komma, men tror han drygar sig med mig ! :P

24 juli - Hanna Rask
26 juli - Niclas

29 juli - Annie
29 juli - Carita
30 juli - Anna Mattson
30 juli - Therese Hammarström
31 juli - Mamma (hennes födelsedag)
1 augusti - Elfina
2 augusti - Julia
3 augusti - Jossan Holmberg
3 augusti - Sara Kjaernes
4 augusti - Carro
5 augusti - Pilla P
6 augusti - EmmisEmmis
8 augusti - Sofie (Natalie & Matildas mamma)
9 augusti - Emma (Glimmie)
10 augusti - Pilla P
11-14 augusti - Theres Hanning
16 augusti - Nattis

BF- 6 augusti


Kommentarer
Postat av: Linda

Det börjar närma sig nu, drygt bara att ha ont men att det liksom avtar. Hoppas att det blir snart så du slipper alla dryga kommentarer som man får :P



Kram kram...



Linda

2011-08-01 @ 15:16:02
URL: http://linnali.blogspot.com
Postat av: aaaaaah!

hej sötnos!! min gissning varar bara detta dygn, så se till att gå i trappor nu. hihi!!! håller tummarna att det kommer igång snart. Så du får njuta av att ligga på mage ♥ JO angående bildlänken på min blogg. Gilla mig på facebook!! det kan du väl blinkar då hamnar du där garanterat. U r my blogbyddy =) kolla i sidomenyn så kommer du rätt..

2011-08-01 @ 15:40:26
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0