rekord bajsaren...

Han hade gnällt lite igår sen precis när vi skulle bli överlämnad till pappa så bajsar han...ja säkert en liter. De tog aldrig slut, när man trodde han va klar så kom de bara mer och mer. Sen blev han utslagen. Försökte få liv i honom å ge han mat så Niclas slapp göra de, men de va omöjligt.
Då fick han åka till hans pappas jobb å hänga där medans jag åkte till stallet å red. Första gången sen jag klämde ut en klump mellan benen. Det är 3½ vecka sen då =) De gick bra, trava lite och jaa jag galoppera upp för en liteen backe, kunde inte låta bli =) Men de fick bli en riktigt kortis sväng. Men allt gick bara bra. Jag är så nöjd. Köpte ny kraft till han med, fick bli vetekli och mineraler sen äter han ju havre med. Så hoppas på de funkar, blev en väldigt god gröt iaf =)
Nästa tur blir på torsdag, men då ska jag köra han =)


nöjd och urpumpad bäbis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0