stånk thias

de har varit mycket stånkande och låtande från Thias i natt. Han skulle nog behöva bajsa :s Gav han ersättnning i natt. Han drack 100 ml. Ganska mkt de, Mina tuttar har inte ens så mycket :s pumpa lite igår..fick ut 50. Inte undra på att han är gnällig och vill ha tuttig hela tiden. Känns inte som jag kan ge han tillräckligt ibland. Vi går se hur länge jag kommer amma, blir iaf 2 månader. Sen får vi se. Har ju så jätte gegantiska tuttar att de är ganska jobbigt för mig.
igår va jag ute och gick en sväng, skönt å va ute å gå igen. Måste ju va i topp är marknaden kommer så jag orkar gå =) snart så!


stallet i bakgrunden =)




ska till bvc idag å kolla om han gått upp nått =) Niclas har möte ikväll så blir ensam länge idag...

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad söt!!!



Hoppas han kan bajsa... jobbigt de där.. :s

2011-08-25 @ 13:01:42
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: A

Ju oftare du ammar=mer mjölk.

Byter du ut mot ersättning=mindre mjölk, om du inte pumpar medans.

Pumpa pumpa pumpa! Min tös äter med 1-2 timmars mellanrum och det håller produktionen igång, äter mindre ml oftare.

Bökigt men ack så mysigt!



Lycka till!

2011-08-25 @ 16:22:37
Postat av: Marie

Men hur söt får man bli? =)

Aaa jag håller med föregående skrivare- OM du vill amma så amma så mkt som möjligt får du mer och fetare mjölk!

2011-08-25 @ 20:02:49
URL: http://trustinmyinstinct.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0