tripp till enköping

En tuff dag i Enköping. Ja iaf efteråt. Man blir så slut i kroppen, ont i rumpan och slut som människa. De är inte bara å va en ammande mamma heller :P boobsen blir bara större..chansar på att jag har H kupa nu. Fick F kupa när jag va gravid och med lite mjölk har de blivit gegantisk....ne men de är HELT normalt med 70 H kupa. Fullt normalt!
Ja men iaf så fick Niclas visa upp vårat underverk för familjen. Alla tyckte han va så söt så. Och hann å träffa ALLA syskonen samtidigt, helt otroligt =)






Sen är jag ganska förvånad att min pappa ringde mig nyss och gratta mig. De trodde jag väl aldrig i livet att han skulle göra. Men förklaringen va väl att bror sagt att jag fått barn och "tjatat" på att han skulle ringa mig....ska de behövas??? tydigen...är iaf glad att han ringe och vi ska försöka hälsa på han till veckan....

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, lånar lite bilder från dig om det är OK! Sötaste bilden på lillkillen i ditt senaste inlägg ju. ÅH.

2011-08-14 @ 23:22:15
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vad mysigt med en tripp!

Härligt att man redan har 75k! Som inte finns att köpa i hudik, Sundsvall eller Gävle! Utan antingen Stockholm eller nätet som gäller. Men riktigt svårt att shoppa bh på nätet då alla är olika lixom.

Undra hur fan de ska bli sen? Ska man trä på två Ica kassar då eller? Hm!

Blää!

2011-08-16 @ 15:07:38
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0