ursch va längesen....

Men guuuud. Va ett tag sen jag va inne. Fy mig!! Hoppas ni inte gett upp hoppet om mig :P
Igår skulle vi fotta för å va med i tidningen, men då va de inställt. Träffade en tjej från föräldrargruppen som precis fått barn. Hon hade fått en STOR tjej. Kommer inte ihåg exakta storlek men tror hon sa runt 5400  och va 56 lång. De va iaf en stor tjej och hon hade gått sönder rijält och fått åkt på operation. Tyckte lite synd om henne. Hon hade problem oxå med amning. Speciellt nätter. Jag rekomendera amnings nappen och de hade hon inte hört talas om och skulle prova de. (hon hade tänkt å pumpa ut men funkar nappen är väl de bra?!)
Jag åkte senare till stallet och kollade när min gamla ridlektion red. Alltså snart ska jag tillbaka till ridningen. Saknar Tindur like hell!! Vi ska leta fram en pump så jag kan pumpa ur när jag ska åka å rida. Och neej jag kommer inte rida varje dag men nån gång ibland iaf så jag kommer ut nått =)
Lill fisen min har fortfarande svårt å sova på nätterna. De blir läggdags sent för han är alltid så pigg på kvällarna. Sen sover han till typ 3, sen vaknar han till å från i typ 2 timmar, med amning till å från. Vaknar tidigt gör han med, men vi ska försöka få lite rutin på de där...de tar väl sig.  
Niclas har åkt till stallet och hjälper Gunnar..stackarn blir ju helt handikappad utan Niclas =)
Jag ska väl hitta på nå annat, skulle behöva städa å tvätta, men får göra de sen när Niclas kommit hem. Känner mig fett mycket bättre i kroppen efter massagen jag fick av Ingela i Västerås. Har märken på kroppen för hon tog i så hårt, men jag läre nog inte ha nå knutar kvar, hon är fruktansvärt hårdhänt, men efteråt är de helt klart värt de!! =)




efter lite ersättningsmat på kvällarna är de svårt å få liv i han =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lite sur blev man ju när d var inställt när man orkat ta sig till stan :P



Linda

2011-08-17 @ 13:00:55
URL: http://linnali.blogspot.com
Postat av: Anonym

5400kg? :D

2011-08-18 @ 11:17:15
Postat av: Anonym

5400kg? :D

2011-08-18 @ 11:17:27
Postat av: Annika

Man får låna pump på mödravården om man vill. iallafall här i Västerås. Gjorde samma sak eftersom jag inte hade några problem efter förlossningarna. Upp och hoppa på hästen bara:-D Det är den bästa metoden för att få tillbaka styrkan i bäckenet. Kram Annika

2011-08-18 @ 13:25:55
URL: http://ruvisson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0