bra dag i stallet...

Måste ju säga att dan har varit GRYYYYYM!!
Vissligen sov jag skit i natt då Thias bestämde sig för att inte alls sova. MEN de slutade bra....först åkta jag till stallet, körde min ÄLSKADE Tindur <3<3 med Carita och Hanna. Visligen vände Hanna efter halva vägen då hon inte skulle hinna rida längre eftersom hon skulle  jobba. Carita ramla av idag med, Krutov såg en konstig skylt i skogen, Tindur stod lugnt kvar men krutov börja gå hemåt, men upptäckte att Tindur inte följde efter så då stanna han.
Kom tillbaka och Niclas har hållt på fixat i stallet med Gunnar.
Vi tog med 2 flaskor med ersättning 100 ml. Han åt upp båda. Jag pumpa i morse och fick ut 110 ml WEEE, pumpa mina sprängda tuttar när jag kom hem och fick ut 120 ml. WEE, så de kan jag fortsätta med och ge han de 2 gånger om dan sen resten ersättning, går fortare å pumpa nu när man vet hur man ska pumpa, de tog bara 20 minuter. GLAD, om jag kan göra så här morgon och kväll, så kan han få bröstmjölk ett tag ändå =)
Thias har iaf bajsat, RIJÄLT!! Fy fan, flera liter tror jag de kom, han har inte bajsat på 2 dagar så nu kom de så himla mycket, va inte lika löst heller. Men gud så nöjd han såg ut. Tog ett bad med. Han gillar de, skriker aldrig då =)
Träffa oxå Josefin och tog lite kort på min vackra Pilo <3




Hon har fått till en sån himla fin galopp på honom...blivit kanon nu ju, längtar tills jag får rida han igen <3




söt kille <3


fixade till transporten med, luckan fram hade gått sönder och hängde ner, den övre då...


glad kille....=)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men guuud, vad fin han är!

2011-08-28 @ 16:05:30
URL: http://josefinholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0