uppsagd...

vaknade upp av ett gallskrik i morse, helt utan anledning. Tror de va nån jobbig dröm. han somna om sen, men stånkar och låter så mycket att de är svårt å sova.
Idag åkte jag till mitt jobb....till min stora förvåning får veta att jag blivit varslad...IGEN. Men jag kan inte bli "uppsagd" så länge jag är hemma och är mamma ledig...dom varslar typ alla, nånting om facket. Men de kan inte göra sig av med mig eftersom jag är bäst på lackera =)
Sa till chefen att jag kunde komma å jobba ibland kvällar och helger om de krisar sig, älskar verkligen och lackera, de är så roligt. Förhoppningsvis får vi en riktig lack box till hösten, vore sååå kul =)
Mysigt bad med mysigaste killenn... <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0