va till hanna....

Igår va jag till Hanna å hälsa på. De blir lite så att man umgås med mammor när man fått barn. Lätt hänt, kul å snacka med de om allt. Barn som bara är några månader är oxå så himla söta med varandra =) pussar å kramar =) 
Sen efter de blev de stallmöte. Inge intressant utan 2 timmars prat om hur vi ska dela upp hagarna och boxarna eftersom de kommit så mycket hästar. Inget jag behöver engagera mig i eftersom mina står ute dygnet runt.
De är mycket som ska fixas i stallet. Niclas ska hjälpa till med de medans Gunnar fixar med våran tomt. De ska väl börjas denna vecka med tomten. Hoppas de går bra och inte är för tok mycket sten där.
Dagen idag började att Thias bajsa ner mig och mattan på golvet så den fick jag kasta....underbart =) Han ser sååååå himla nöjd ut efter de. Glad han vettu!
Idag ska vi fotta inför tidningen kl 11 så ska göra mig klar innan fräs vaknar.  


Längtar tills min fräs är så här stor =)

Kommentarer
Postat av: elfina

hej girl.. jag längtar oxå tills småttingarna blir lite större så man kan roa dem lättare.

Min tjej har börjat le och små skratta nu, myyysigt.

går det bra med mammalivet? hur långt går det mellan målen på nätterna? kram

2011-08-24 @ 00:47:31
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Annica

Tiden går fortare än du tror! Snart får du och jaga en 15-åring som tycker han är vuxen och kan komma hem vilken tid som helst på dygnet. Eller träskar ner sig i ett dataspel och vrålar likt en apa när det går snett:-D

2011-08-24 @ 10:06:07
URL: http://ruvisson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0