baka en kaka....

igår kom världens bästa Frida å hälsa på. Hon hjälpte till att baka lite kakor jag bestämde mig för å göra, fan va god dom blev. Och super lätta å göra. Saknat henne...saknat att göra saker med henne, måste bli ändring på de tycker ja.  
Idag kommer hovslagaren sen har jag fått låna Krutov killen så ska rida han lite. Måste till jobbet nån dag för chefen ska skriva på exakt samma papper som förr för att få nå pengar.... :s


pilo passar bra i grimman....


nu kan du komma å smaka mina kakor Lena =)


man måste hinna stänga lådan innan han hinner krypa ner i den.... =)

Kommentarer
Postat av: carita

Nej, vilken snygg grimma Pilo har! Det är en sån man ska ha när man tränar HS väl?

2011-02-02 @ 14:29:18
Postat av: Emmis

Så fin Pilo är...

2011-02-03 @ 23:15:48
URL: http://felicia4ever.blogspot.com
Postat av: Emmis

Är han också islänning?

2011-02-04 @ 19:21:01
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0