de börjar ordna sig

Hon som hade Pilo på foder förra sommaren har börjat visa intresse igen för att köpa min "lilla" prins. Jag kan inte lämna iväg honom förrens i sommar, hon kan inte ta honom förrens i sommar. Så allt händer väl av en anledning, eller hur =)
jag hoppas verkligen att de går vägen och allt blir som vi tänkt oss. I så fall blir han en Umeå bo för all framtid =)
För då vet jag att han hamnar på ett bra ställe och att han blir bra omhändetagen. Och de blir kanon, får en glad tjej och en glad häst som får stå med ett sto.
hon skulle komma å hälsa på nästa vecka. Spännande. Kul kul =)
Fin dag idag, lite kallt -11 grader. Bli helg snart så vi får njuta av våren!!



ge mig godis...


huvudet vilande med långa tyglar...

ska man rulla så ska man göra de ordentligt..

Kommentarer
Postat av: jn

Hoppas allt går vägen! :) Vilka härliga bilder, finaste finaste Pilo! <3

2011-02-23 @ 19:40:41
URL: http://finery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0