fick tipset...

fick tipset att ta kort direkt på morgonen när tarmar inte är uppsvullna. Det tar dubbelt så långt tid att smälta ner maten nu så därför känner man sig uppsvullen och uppblåst.
Så är detta bäbbe eller e jag bara fet, de e frågan? =)
om 3 veckor sker ultraljud...tänk om dom inte hittar nått? haha, pinsamt värre, bara back to work de =)
Jag har blivit mycket bättre på att äta och äter precis lika mycket som jag gjorde innan jag fick reda på detta. Känns bra att ha fått mina matvanor tillbaka =)
Men hoppar upp på Tindur med pall nu för tiden, blivit jävligt osmidig :P


Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅÅÅ gud va mysigt med UL :) det är såååå kul å se å man vill INTE gå därifrån haha :) ja var oxå rädd attde inte var nåt där å de var alldeles svart på skärmen när hon starta för han lår lixom på vänster sida.. :)

2011-02-17 @ 16:01:54
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.se
Postat av: Helena

Men med linnet på syns det ju att det är en bebismage!! :)

2011-02-18 @ 14:01:50
Postat av: Jossan

Mysigt! :)

2011-02-23 @ 12:13:57
URL: http://josefinholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0