fyy faan.

usch å fy!! jag ska ALDRIG ha magsjuka igen. Igår natt var jag fett sugen bara på ta livet av mig, att man gråter samtidigt som man spyr och samtidigt får man rännskita med, samt så gör magen skitont...alltså jag tror jag aldrig varit med nå värre. Ville bara dö.
På morgonen fanns ingen kraft i mig, varit upp varannan timme och spytt och "skitit". Va så törstig men kunde inte dricka vatten för de kom upp. Tog lite yougurt men tog en timme så kom de upp. Niclas kom hem från jobbet och hade köpt cola och blåbärssoppa. drack cola och kände mig redan bättre. HELA dagen igår låg jag i sängen, va uppe en kvart och titta på tv sen gick jag å la mig igen...
sov i min gamla säng i natt eftersom den är mjukare.
I natt var jag på toa EN gång och pissa, sen sooov ja, underbart! Idag är jag bättre och ska försöka äta nått sen måste jag till jobbet så de får skriva på papper som ska skicka till bajs F-kassan så man får pengar nån jäkla gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0