mmm jäka gott...

ORGASM!!
Va ute på 49.an och käka plankstek, oxfele. Asså shiiit, de är så gott att jag inte vet vart jag ska ta vägen. mmmm säger jag, fy fan va gott de e =)
Red med Carita idag, hästarna blev ju svettig bara man börja trava. De har blivit varmt nu, mkt päls. Dags å ta av täcken på hästarna  =) Mina har varit utan nu sen de började bli varmare. Innan va de ju kallt som fan och då fick pilo ha täcke iaf...men nu är de ju värsta vår vädret, måste ju klia massa med täcke! Nu ska man ha kul med tapp pälsen istället =)
Blir ju nästan +10 nästa vecka..yaaayh =) smält snön smält!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja dom har sjukt god mat där :)

2011-02-26 @ 22:28:38
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0