ny soffa, ny topp...

kallt kallt kallt...hämtade en ny divan soffa igår, så slipper vi sitta i 2 hörn av våran 2 sits soffa. Soffan kostade 5500, han hade satt ut de för de. De stod ett soffbord där med. Så Niclas sa..."allt för 5000" så vi fick allt för 5 tusen. Den känns lite liten, men just nu i denna lägenhet med barn å grejer funkar de...när vi fixat hus så köper vi ny stor bättre soffa, vet redan vilken vi ska ha =)
vi har ett 6-8 mannars bord så om folk kommer får de plats på andra ställen än i soffan. Man får ju plats 4 stycken som i den andra soffan ändå =)



och.....jag har köpt ny ridtopp!! Förut  har jag trängt på mig 3-4 toppar för att tuttarna inte ska hoppa å flyga som bara den. Nu har jag lessnat så köpte en ny för 450 spänn!!! Men nu behöver jag bara ha EN när jag rider, EN enda, helt otroligt =)
Den sitter som fan och man får verkligen trycka in tuttarna...men nu sitter dom iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0