plus grader...

dagens ilandsproblem va lätt löst av smarta mig, med thess smarta ideer. Att jag inte fick de på bild va en osis, men roligt va de =)
Har trimma, fixa, myst med Pilo idag. Tvättade benen och han har fått skavsår av lindorna... *sucka* Vi red på en tur, försökta få med när han pratar men de är svårt, för varje gång man drar fram kameran så blir han tyst. Man han är en jäkel på prata när man är ute med honom. Man ska gärna svara med =)
Jag fick inte va me å leka när Jossi, hanna och Thess red ut. Dåligt!
Pilo gnäggar hela tiden i stallet, han vill ha mat =)
Thess bekräftade att han blivit så sur på sistonde....så tråkigt tycker jag. Jag vet om de, han trivs inte i sin hage =( sen har han säkert lite ont i benet med....

skönt att värmen är här, idag va de nollgradit. Härligt =) Hanna lurade mig å köpa ett regn/vinter täcke (tunnt) idag. Alltid bra att ha extra. Och de här passade bättre än de andra regn täcket jag har, så slog till. Alltid bra med extra täcke =)










vackra Tindur <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0