saker jag stör mig på...

Förr kunde jag gå in på toa, sätta min och göra nr2 på 5 sekunder. Folk fatta inte att jag kunde skita så snabbt...nu...konstant hård i magen, sitter LÄNGRE än en minut. Helt fruktansvärt tråkigt!
Sen fiser jag KONSTANT!
Vadå, magen jobbar? eller vad gör den?? Lägg av!
Hehe dagens ilands problem =)

Niclas är på jobbet och plockar isär min bil....skulle byta handbroms vajern...va tydligen jobbigare än han trodde. Måste sen fixa taket nån dag, sen är den redo för å säljas =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja så va jag med.. jag tog en matsked laktulos varje morgon de funkade bra på mig :) de är inte farligt!!

2011-02-24 @ 22:04:49
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.se
Postat av: Mia -nästan-granne

Jo, du, när man är på smällen funkar inte tarmarna som annars som du märkt.

Tips å trixs:

Jag hade inte så stora problem, troligen för att jag äter tex linfrön, solroskärnor, vitkål, broccoli och dricker mkt vatten för jämnan.

Päron är också bra för magen. Av bananer och blåbär och vitt bröd blir man hård i magen så undvik sånt (det ger även mer gaser, det vita brödet alltså, i allmänhet all mjölmat).

Hoppas jag kunde hjälpa. =)

2011-03-06 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0