idag har jag varit i farten....

idag har jag varit i farten ända sen början av dagen.
jag vakna strax före 9. Klädde på mig och gav mig ut på min första gå/spring runda =) de blev en timmes tur, blev mest gå. Men de va skönt att få komma ut. nya dojor och ny topp. De va de bästa =)
Åt frukost sen åkte jag till stallet vid ett tiden, kom hem straxs före 18 =)
Körde Tindur och red Pilo med Martina som ska börja skritta sin häst Nicklas nu. Jag tog oxå av täcken på 2 hästar i våran hage, de känns lite varm med vinter täcke nu. Pratade oxå med nya folk som kommer med en arab till våra hagar på torsdag, de verkar trevliga =)


fina skor som köptes på barn avdelningen =)



Tindur gubben är svår att få upp när han ligger ner. Men hur mysigt är de inte å ligga å mysa i solen då =)

Kommentarer
Postat av: carita

Meen! vad gullig han är Tindurpojken! =))

2011-03-01 @ 20:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0