v14

jahaa...v14 och känner fortfarande inget....ska man göra ett till gravtest? =)
enda ja känner är att jag får ont i äggstockarna ibalnd, som mensverk. Magen har oxå krånglat kvallstid och jag har kännt mig lite yrig. och nätterna känns de som magen gör allt för att hålla mig vaken. Men som sagt de behöver inte vara bäbbe, utan otolig mage :P 
Men försöker att inte tänka så mkt utan bara vara. Är väl kanske bäst de. Bara njuta av de dagar man är hemma.
men längtar till bäbbe mage istället för fetto mage :P
Fortfarande inte fått pengar från FK, jag älskar dom! Dom gör liksom mitt liv lättare å leva. Blää....tur vi har sparat pengar iaf.  

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej,

kan dröja innan du känner bebisen i magen. Vid min första graviditet kände jag dagen efter mitt ultraljud. Men andra barnet va de ungefär samma tid nu däremot har jag känt bebisen i magen ett antal veckor men dock inte så att de känns på utsidan ännu men snart:)

Jobbigt att du sover oroligt, prata med barnmorskan din och hon kan ge dig några råd. Kan va värt ett försök om de fortsätter.

Angående försäkringskassans å man man vå vänta i en hel evighet förstår inte hur dom tänker. Dom borde verkligen behöva mer personal.

Ring och tjata varje dag då tar de kanske inte så lång tid innan du får dina pengar:)

2011-02-08 @ 11:52:37
URL: http://wirmanhakansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0