v17

jaha, då går jag in i v 17. Som sagt igår hade jag ont i magen nästan hela dagen. Tagit morgon kort och gämför lite med v 15. Säg vad ni tycker men ser inte mkt till skillnad...
Tog ut min mag piearcing igår. Har stött i den massa gånger så de blivit rött, börja böra ont så tog ut den, de ser helt mongo ut....gjorde den när jag va 16 typ =)



Idag tänkte vi åka till sundsvall och handla gympa skor till mig så jag kan börja gå ut och gå och springa. För nu känner jag att jag måste börja snart! Jag ska bli fit :P
v15 samt v17

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja tog bort min ganska sent men de växer ju inte igen :) Gud de syns ju skillnad :) Ja förstår det känns segt men snart så får den en växt vecka lr nåt :P

2011-02-27 @ 12:24:53
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0