30 års fest...

Va på 30 års fest igår. Dennis fyllde år. Ganska så trevligt å träffa folk. Hade till en början en ganska stor tröja, tänkte att de kanske inte skulle synas att man va på tjocken å gick på fest :P även fast jag inte drack. Men de märktes tydligen ändå :P
Blev tvungen å ta av mig tröjan av mina kära vänner Emma å Frida. Dom sa att jag inte skulle gömma magen. Så tog av med tröjan. En del fråga hur långt jag var gången och förvånades av svaret mitt. "men du är ju så fin!!" och "men du ska ha om 6 veckor och är så liten!".
En snubbe som jag inte kände kom fam å satte sig vid mig å sa konstiga saker som "åååh, de är så vackert!" å klämde mig på magen. Han glodde på mig konstant! Han bror sa att jag va lik världens vackraste kvinnor Reese Witherspoon. Hmm tack?? Dom satt å klämde och kände och berömde. Känns kanske lite konstigt och "öppet" på nå sätt å ta friheten å klämma på mig.
Idag ska jag ta ut Emma från sundsvall ut på ridtur =) hon va så sugen på de =)
I morgon ska en kille rida Tindur, vi ska se om kan klarar av en liten hemma tävling för bedömning. Han har tävat mkt islänningar och vore kul om ville rida en tävling iaf =)
kommer ta kort och film i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0