Balkongmys!

jaha, idag har de varit 30 grader. Varmt så inne helvete. Men har stått ut ändå =) inte jobbigare än vanligt även fast jag är på tjocken. Vi åkte ner på stan, träffade Roothan, tvingade henne å hitta nått till mig som jag kunde ha, för "alla" mina sommar kläder är för små (Inte jag som blivit tjockis ;) )Hittade iaf ett linne å cykelbyxor samt leggings.
Sen tyckte Niclas att jag MÅSTE ha en ny cykel. Förstår inte va de är för fel på min misshandlade cykel som jag haft sen i 7an?? Blivit stulen 2 gånger, knivhuggen typ 2 gånger och kört omkull lite på den, däcket är vint och den är inte speciellt skön att cykla på MEN den går ju framåt =)
Hittade iaf en jätte fin och skön vit, en "kärring" cykel om man säger så, med korg och allt, 7 växlar. Vi hade inte tillräckligt mkt pengar på kontot eftersom vi fört över massa på sparkontot så bokade den och skulle hämta den på måndag =) Nöjd ändå. Kommer ju ändå använda den flitigt i många år =) 
Sen åkte vi till kjelles och köpte lite blommor till balkongen. Fint de blev nu. Katta tyckte de va varmt idag och har legat på 2 ställen på balkongen.
Men de blev lite jordgubbar och mys ändå =)







mammas lilla skitunge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0