bygga hinder...

Åkte till stallet vid 12 och tittade först på den JÄTTE söta föl ungen som kom i natt...såååå cute!
Sen va de å hämta de TUNGA loksele, eller dragsele eller vad man kallar de. Shit, rijäla grejer va de. Älskar de som är gammalt. De är så rijält!
Tog med Pilo som drag hjälp med stockarna som vi skulle ha till hindren. De gick bra, han blev taggad, tyckte inte han blev rädd utan mer gick på och fort som fan när han fick lite drag, men han va jätte duktig, men efter ett tag pallade jag inte med han för han blev lite för mkt för mig. Han är liiiiiite för mkt, lite för stark och jag pallar inte riktigt med han. Efter 4 timmars byggande av hinder kände vi oss klar och tog en fika. Jag vaggade som en anka och bestämde mig för å gå hem å lägga mig.
Nu ligger jag fortfarande och har ont i kroppen. Va sur man blir när man inte orkar så mycket som man vill =( =( Niclas har fixar kuggremmen till sin bil, har bytt växellåds olja på volvon. Så nu ska de väl bli mat snart. Vi har inte ätit annat än lite mackor efter vi va klar med hindren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0