en kväll hos mamma....

Åkte till mamma i går eftermiddan för att Niclas håller på fixar hennes tak på altan. Snart så är han klar där ute. Bara en bänk som ska byggas på ena hörnet och en stupränna =)
Mina 2 störande bröder va där.
Måste skriva lite dumma kommentarer som min egna bror kom med.
 
* om man dricker kallt vatten, då får barnet de direkt på huvudet?
* men du kan ju inte rida!! Då dunkar du bäbisens huvud i sadeln!
* finns de luft där inne så han kan andas?
* vart är huvudet då? jag vill ju känna de...
* man kan inte ha begagnad barnvagn, de är farligt för barnet

Jag funderar ibland på om han vet hur barn blir till eller om han vet nått om att vara gravid, jag tror inte de!




syskon kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Mami

Va söta dom är, dom små liven... :P

2011-06-03 @ 12:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0