fredag 17de

jaha, idag. Sista föräldrar gruppen idag, känns liiite sorligt. En tjej från gruppen som skulle ha typ samma datum som jag va bara där första gången de va och nu fick vi reda på att hon redan fått barn, vad kan de ha varit typ i vecka 28 eller 30?? Hon fick tidigt hon.
Sen bar de iväg hem till mor min en sväng, letade efter den försvunna brochen, fortfarande försvunnen och vi vet inte vad för "bra" ställen den är lagt på :s får leta i mina kartonger sen när vi väl flyttar till hus.
Sen åkte jag hem och Frida hämtade mig så åkte vi till hagmyren för att hennes mamma och syskon körde ett lopp. De gick tydligen inte så bra.
Åkte hem och tog ett bad. Har haft sammandragningar ganska ofta idag, öm hela magen.
Sen vill jag säga grattis och välkommen häng tuttar oxå välkommen till läckande bröst, de e väl fööör underbart :P
Niclas har nån grejs med jobbet och kommer inte hem på ett tag, jag ska väl ev åka till Frida en sväng sen för å hänga lite där...vi får se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0