Fub och mvc

varit på föräldrar utbildning, spännande, alltid kul å kunna fråga nått man undrar över, som vanligt är de jag som ställer mest frågor :P
direkt efter de så va de en tur hos mvc. Mätte, klämde å kände :P Hon skulle mäta magen och sa att han låg väldigt konstigt och snett så hon fick mäta den på höger sida. Han ligger som han gjorde förra gången vi va dit, huvudet neråt och kroppen långt till höger. Sen va de dags å höra hjärtat. Han rörde sig som en TOK och va inte still nått alls. Helt tokig va han, hicka hade han oxå fått =) men hon hittade till slut hjärtat och den låg på 144.
Magen hade växt en cm sen vi va där 3 veckor sen. Den följer precis kurvan iaf.
När jag va i vecka 12 vägde jag 59. Hade gått upp massa redan då tyckte jag. Nu väger jag 70. Ursch, men egentligen har jag bara gått upp 11 kg. Så ska väl inte klaga egentligen.
Börjat fått ont lite här å var känner jag och skit så har man börjat vagga lite fram, yaaayh!
Idag är de sista ridlektionen. Vi ska rida dit, blir en lång tur på hästen. Men de blir vila för mig i morgon då jag inte har nån häst. Pilo har jag nu slutat rida och Jossi ska rida Tindur i morgon. Tänkte försöka städa i morgon.


köpte ett linne på barn avdelningen :P


håret är liiite ljusare =)


gulle gris katta!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0