full rulle....

igår va de full rulle. Som alla dagar ;)
Åkte ner till stan och skulle kolla på lite sommarkläder, TRÖL som vanligt, men hittade faktist en klänning och en kjol =) Jag tog faktist min värsting räser cykel ner, min nya fina =)
Sen hem, göra mat, sen till stallet för Jukka skulle träna Tindur på ovalbanan. Han såg mycket bättre idag och Jukka har hopp för min kille :P ska bli kul på tävlingen sen =) nästa vecka!!
Blev där ett tag, sen blev de ju kväller...hem å chilla.
Idag blir de kul med tvätt å städ, har bokat tid i tvättstugan och håller nu på tvättar fönster, mycket rolig dag :P men sen ska jag till stallet för de är en tjej som ska provrida, hon verkar trevlig och bra, vad jag fått hört iaf =)


världens sötaste föl i vårat stall...


jukka på hans 3 åriga hingst...


min räser...älskar min korg med <3


gamla sport räsern...haft den sen 7an, va så lycklig den dagen mamma gav mig den!! Även fast den varit med om både knivhugg och blivit stulen, och påkörd, allt några gånger om så funkar den fortfarande...men är lite liten och obekväm bara...undra vad jag ska göra med den nu?? Nån fattig som behöver den kanske?? :P

Kommentarer
Postat av: Helena

Hur mycket ska du ha för fin gamla cyckel

2011-06-29 @ 12:55:37
URL: http://www.helenawestner.devote.se
Postat av: Emilia

Knivhugg? Vad har hänt?

2011-06-29 @ 20:01:21
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0