god frukost!

Nån har ju hicka konstant tycker jag, man känner de i hela kroppen, ända ut i rumpan. Jag har en förbannat jobbig punkt mitt på magen som göra ont samtidigt kliar, man blir TOKIG!! Vad är de för nått??
Han sparkar, sparkar och sparkar, väldigt sugen på ligga på mage och kunna springa och gå som vanligt!
I morse gjorde älsklingen frukost till mig, jävla gott. Sen handlade vi ett större parasoll till balkongen, så nice å sitta där kvälls tid, love my nya balkong!!
Sen har vi köpt en skötväska. Måste ju göras förr eller senare =) Sen tittade vi på våran soffa som vi ska ha till huset sen. Alltså jag ÄLSKAR den!! Längtar så mkt tills jag får hänga en massa där med knodd som springer runt!! GIVE ME A HOUSE NOW =)



Om 3 timmar kommer fotografen...hoppas på vädret håller sig någolunda. Har heller inte jävla kläder å ha på mig, en tjockis är jag! Hoppas på att några blir bra!

Kommentarer
Postat av: Mami

Jag hade också ont på en fläck, vet inte om det är nåt som kommer ikläm.

Fota så magen syns ordentligt :)

2011-06-12 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0