gravidbilder i v 33

Lite bilder sen plåtningen i söndags :D












Kommentarer
Postat av: Tanja

Kanonfina bilder!!!

Nu är det inte så länge kvar, sååå spännande!! Vi hoppas få se er å lilla knytet i slutet på augusti kanske, far min har lovat att grilla;)

Njut av dessa sista veckor, när han väl ploppar ut så kommer era liv förändras för alltid.

Hoppas det känns bättre inför förlossningen nu, det kommer att gå så bra så.

Ta hand om er!

2011-06-17 @ 10:54:31
Postat av: Niclas

Om ni inte vet det så kan jag berätta att jag har Världens Vackraste Kvinna <3<3<3

Men det kanske ni ser själva =)

Du är så underbart fin babe, den vackraste jag vet<3

2011-06-19 @ 21:07:37
Postat av: elfina

wow vilka fina bilder! lyllo att se så vacker ut höggravid. Jag va en knubbsäl, fastnade knappt på bild. Förstora ett och ha som minne.

Kul att kotten rör sig så mkt där inne, det närmar sig nu! hur va det med ullared, dags snart?

hoppas ni får en fantastisk midsommar!!!



ps. har en spekulant på bilen ikväll. Nu jäklar ska jag sälja den om jag så ska tvinga honom. haha! ska ut o tvätta den nu och gno upp fälgarna lite.



ha det!

kram

2011-06-23 @ 16:03:36
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åhh, Kattis vad fina de var !! :)

Supersuper fina ! Vilken fin mage du har.

Och tack föressten för att jag fick känna på sparkarna igår ;)

Ha en fortsatt trevlig helg, så ses vi snart igen.

Stor puss o kram Åsa

2011-06-25 @ 13:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0