hata halsbränna!

ja men i natt sov jag som skit. Va nog fler som gjorde de, Niclas hade inte sovit nått, inte heller han i magen, katta sov väl till å från. Men jag hade en jävligt jobbig halsbränna. Fy faan! Hade ont i bröstet och de bara brände i halsen. Fan va jobbigt jag hade de!! De va inge roligt, har tagit tabletter från stallet nu. Om nån har tips för att lindra så tar jag gärna mot tips!
Åkte till stallet och träffade Carita och Hanna. Vi tog en lite längre tur till hagmyren på 2 timmar. De blev en ganska lugn tur men alla hästar va lite uppspelta för allt va så nytt. Pilo blev stark och fick damp, fan va jobbig han är ibland!! GRR! Jag orkar verkligen inte med just de humöret!
Sen efter de åkte jag hem till mamma. Niclas fixade de sista, en bänk som satt fast i väggen som man kan lägga grejer i. Kanon bra. Så nu är vi iaf klar där, allt blev kanon fint.
Mamma bjöd på GOTT grillad mat! Bäbbe å jag mycket nöjd!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har haft sjuka sura uppstötningar många veckor nu, ibland så illa att jag sjöjs :p jag dricker galilve mint å tycker de funkar super :) har även tuggtabletter eftersom de är lättare att ha med men är mkt äckligare!

Har bara haft lite halsbränna än så om det hjälper mot det vet jag ej. Men fråga på Apoteket där var dom hjälpsam mot mig iaf :)

2011-06-04 @ 03:06:59
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Emmis

Jag tror jag körde på omeprazol och rennie när jag väntade Felicia och det funkade jätte bra för mig, men det känndes som jag prövade halva apoteket innan jag fann dom som funkade... :) Hoppas det löser sig för dig med snart, det är sjukt drygt med halsbränna... :(

2011-06-04 @ 14:29:44
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0