kusinträff..

igår va jag hos mina kusiner för minsta kusinen där tog studenten. Vi bjöds på sjukt god mat, potatisgratäng och kälknöl. Jätte gott =) sen fick vi en JÄVLIGT god tårta!! Maräng med jordgubbar på, tror fan att de är den godaste jag ätit på länge =)
Men tyvärr så måsta jag åka hem till halv 5 för vi skulle på föräldrar grupp. Man vill ju inte missa nått, denna gång handla de om amning.
Efter de så bar de iväg till stallet för att köra vackra Tindur <3


mammas syster har en jävligt ful katt =)






Sen försöker jag vänja av gizmo å inte sova i spjälsängen. Han har inte sovit i den på huur länge som helst, men helt plötligt blev han besatt å ligga i den så nu har jag lagt grejer i den för att han inte ska va där. Sen när bäbis kommer så kommer vi ha myggnät över så han inte ska lägga sig där då heller. Men han är inte nöjd med mitt beslut. Utan sitter å glor på mig som om jag skulle ändra mig snart.


Idag blir de rida snart sen städa för hela slanten. Jag har uppdaterat min andra blogg med för dom som har tillgång till den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0