lycklig=)=)

Har fått massa intresse för Tindur. Jossi hade tydligen pratat med en tjej som va intresserad så jag har hört av mig till henne så får vi se om hon vill prova min lilla gogris! <3
Va ute å red med Josefin idag, hon är sååååååå himla lycklig att Pilo får vara hennes i ett år till. Hon prata om allt som hon ska köpa och då är de inte lite grejer. Han kommer få en jävla massa skit. Haha, men jag är HYPER glad att Pilo får vara nära mig iaf ett år till <3<3<3 tycker inte om att han ska flyttas runt.
Sen har jag fått räkningen på Tindurs öga. Den gången han fick en pinne i ögat i OKTOBER FÖRRA året...hon är snabb vetrinären kari-anne. Men nu har jag fått den och de va inte så mkt som jag trodde och jag tänker inte blanda in hans försäkring =)


pilo snygging <3

Sen vill jag säga de som jag alltid sagt. DE ÄR INGE FEL PÅ MIN KATT, han är fullt normal!! Varför tar han godisar som ligger i plast och bär ut de i lägenheten???
Och varför hoppar han upp på garderoben mitt i nätterna å skriker??


Kommentarer
Postat av: carita

Tuur! nu kan Krutov pusta ut när hans livvakt blir kvar ett år till! =D

2011-06-21 @ 22:13:58
Postat av: helena

Hihi kissen är ju i en klass för sig iaf! :) Älskar när djur verkligen har en egen personlighet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0