mmmmm jammy!!!

Svenska jordgubbar slår fan allt!!! 40 kr för en liter är de va? ja men jag köpte 2 lådor iaf, de va de fan värt!





sen glömde jag skriva att jag fick mess från chefen, de hade varit på bilmässa och vunnit pris för bästa lack och färg på epan JAG målat IGEN, andra gången han vinner nu!! Vissligen är de motiv lack på den, men jag har målat grunden och topplacken =) Jag är sååå jävla bra!! Och i de lokalerna jag jobbar i är de ett under att de blev så himla bra. Hittade ingen bild på den men tror niclas har några i sin mobil. Saknar att lacka!! Ska bli nice å få börja sen igen =)

Kommentarer
Postat av: Emilia

SV: Ok! vi får rida en annan dag istället :)



Åh gud va gott det såg ut!

2011-06-08 @ 23:38:24
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/
Postat av: Mami

Visste att du är bäst gumman! <3

2011-06-09 @ 07:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0